5. A z Kadaňské v nahrávacím studiu

V pondělí jsme navštívili nahrávací studio na ZŠ Heyrovského a byli jsme nadšení. Dozvěděli jsme se, jaký je rozdíl mezi filmovým a televizním studiem. Vyzkoušeli jsme si roli kameramana, klapky, moderátora, herce, osvětlovače, zvukaře a nahlédli i do “kuchyně” střihače. Být moderátorem bylo asi nejtěžší. Dívat se do kamery a přitom mluvit, opravdu není jednoduché. Dalo by se říci, že většina z nás si oblíbila roli kameramana, který sice není vidět, ale je nepostradatelný, tak jako ostatní. Také jsme se přímo zapojili do akce. Zahráli jsme si scénku a moc se nasmáli. Herci z nás asi nebudou, ale kdo ví? Možná se do studia ještě vrátíme a něco natočíme.

5.A a Šárka Kulvajtová, třídní učitelka

Naše dojmy:

„Líbila se mi televize s green screen a zaujal mě blue screen, protože jsem o něm nikdy neslyšel.“ (Víťa)

„Střižna – líbí  se mi, protože můžu přepínat kamery, dávat na green screen tapetu a zvyšovat svícení světla“. (Pája)

„Nejvíce se mi líbila střižna, protože bych chtěl být youtuberem. Ještě se mi líbilo si vyzkoušet kamery, protože to je taky těžký.“ (Jenda)

„Líbilo se mi, jak nám to pan učitel Zahálka vysvětloval, a jak s námi pracoval. Líbil se mi       

green screen, protože můžeme měnit pozadí za moderátory.“ (Anička)

“Mně se líbila práce s kamerami. Myslel jsem si, že práce herce je lehčí.“ (Honza)

„Bavilo mě být herec stejně jako můj děda. Potom mě bavilo být jakože v televizních novinách. Být za kamerou mě moc nebavilo.“ (Vlastík)

 „Nejvíce se mi líbilo, jak jsme točili film o obchodě. A taky ty zprávy, ale nejvíce film, bylo zábavné pozorovat Janičku, jak hraje prodavačku nebo Vlastíka nakupujícího.“ (Naty)

„Nejvíce se mi líbily kamery, protože se mi líbilo přibližovat obraz nebo oddálit. Také green screen, protože se mohlo změnit pozadí na spoustu krásných pozadí.“ (Štěpán)

“Kamery a dveře, protože byly zajímavě otevírány. Líbilo se mi, že tam měli všechno promyšlený.”(Elda)

“Nejvíc se mi líbilo kamerování, green screen a nahrávací studio.” (David)

“Mohli jsme si vyzkoušet různý věci. Akustická pěna, která byla nalepena na dveřích a na zdi.” (Dan)

“Zaujalo mě, jak jsme si mohli vyzkoušet natáčet, jak jsme vysílali ve zprávách.” (Klárka)

“Líbilo se mi to, že jsem mohl držet a ovládat kameru. Také se mi líbila střižna a nahrávací studio. Líbila se mi celá škola.” (Míra)

 „Líbila se mi střižna, nahrávací studio, green screen. Zaujalo mě stříhání filmů. Chtěl bych se stát zpěvákem a mít svoje nahrávací studio. Moje hodnocení 10/10.“ (Ondra)

„Jak jsme se všichni uměli domluvit a byla sranda. Taky se mi líbilo natáčení. Trochu jsem uvažovala, že bych chtěla být herečkou, protože mě to docela zaujalo.“ (Janča)

„Zaujalo mě green screen. Proč? Protože tam můžeme dávat jiné pozadí a můžeme být třeba ve zprávách. Také můžeme létat, můžeme být v jiném prostředí. Nečekala jsem, že bude tak velké green screen.“ (Lucka)

„Zaujala mě práce kameramana, protože chci natáčet videa.“ (Honzík)

„Moc se mi líbilo, že jsme si mohli všechno vyzkoušet. Nejvíc mě bavilo, když jsme si mohli vyzkoušet nahrávat televizní noviny.“ (Nelča)

„Kamery, nahrávací studio. Všichni byli velmi milí. Nejvíc se mi líbily scénky, byly velmi vtipné. Už vím, že chci být kameramanem.“ (Kája)

Líbilo se mi, že jsme mohli vysílat počasí. A líbil se mi nápad, že bychom mohli vymyslet náš film.“ (Týnka)

„Kamery, střih, green screen, natáčení, vysvětlení, vyzkoušení, prostředí…(Filda)

“Bylo to moc hezké a zaujalo mě, jak je to složité, čekal jsem to lehčí. Líbila se mi práce s počítači, kamery, mikrofony. Děkujeme za pozvání.” (Mára)