Žáčci z 2. B se doma rozhodně nenudí

Již dlouhou dobu probíhá distanční vzdělávání, u druháčků to není jiné. Naše virtuální setkávání probíhají denně již od samého začátku domácího vzdělávání.      A aby učení nebylo jen “mučení”, plníme každý týden speciální soutěže – Jsem pilný jako včelka. Děti sbírají bonusové body za aktivity navíc… a že je baví! Co již plnily? Začínaly hrou Nalož si, při které plnily nelehké úkoly (celý den mít na hlavě čepici, ušít vlastní roušku, spát na netradičním místě, sám neotvírat dveře). Pokračovaly soutěžemi s jarní, velikonoční tematikou, hrály v přírodě velikonoční šipkovanou. Na jeden týden se dokonce staly jarními detektivy, kdy při svých procházkách fotily to, co jim “cvrnklo do nosu”! A to byly úlovky! Zmije, slepýš, mraveniště, zkameněliny šišek, bažanti, divoké husy a mnoho krásných kytiček a rozkvetlých stromů. A plno dalšího… Až nám to vydalo na třídní Fotoknížku s názvem JARO!  

Aktuálně mají děti za sebou celotýdenní projekt – Čarodějnice. V českém jazyce, mimo jiné, hledaly indicie ke správné čarodějnici Bludimíře, vytvářely speciální lektvar na nemoc Covid – 19! O matematice početními příklady s tajenkou vyluštily název poslední dubnové noci. V prvouce se dozvěděly něco o tradicích pálení čarodějnic a 1. máji. Vyráběly si vlastní čarodějnici. Zhlédly řadu inspirativních pohádek s tímto tématem, a dokonce si zacvičily i protičarodějnickou rozcvičku. Sdílení obrázků, fotek a zážitků se nám stalo každodenní součástí našich aktivit na Teams. 

Děkuji všem svým žáčkům, že nezapomínají na školu a své kamarády – spolužáky. Velké díky patří rodičům, bez kterých by nic z toho nefungovalo! 

Tereza Vosáhlová, třídní učitelka 2.B